Hvorfor blive WindMade?

 

WindMade er kommunikationsværktøjet, der kan differentiere virksomheden fra konkurrenterne. Målet med WindMade er at slutkunden bevidst vælger produkter der er WindMade. 
 
WindMade signalerer et stærkt engagement i vedvarende energi, og varemærket giver virksomheder muligheden for at øge synligheden af deres fokus på energi og bæredygtighed.
 
Ønsker man at kommunikere virksomhedens holdning til energibesparelser og vedvarende energi er WindMade den rigtige løsning. Har man i forvejen en miljøstrategi eller et grønt regnskab, er Windmade det helt rigtige værktøj til at promovere virksomhedens omtanke og holdning til energi og miljø.
 
For at tiltrække de dygtigste medarbejdere, skal rammerne være i orden og et af de områder højtuddannede fokuserer mest på, er virksomhedens fokus på klima og miljø.

Som andelsselskab for danske vindmølleejere, sender Vindenergi Danmark overskuddet for salg af WindMade, tilbage til de danske vindmøller. Samtidig kan muligheden for øget indtjening, forøge motivationen til nye vindmølleprojekter.

Se listen over WindMade medlemmer her